Unha viaxe desde a estación de San Cristovo até a do Burgo en demanda dun tren de proximidade para a cidade e a comarca

Acto ferroviario na estación do Burgo
Militantes nacionalistas tomaron esta tarde un tren na estación de San Cristovo para se baixar apenas quince minutos despois na do Burgo, onde realizaron un acto –protagonizado polo deputado no Congreso Néstor Rego, a deputada no Parlamento galego Mercedes Queixas e o portavoz do BNG en Culleredo Tono Chouciño- en demanda dun tren de proximidade para a cidade, a comarca e, en definitiva, para Galiza.

“Se ollamos para o mapa dos servizos de cercanías de Renfe comprobaremos que Galiza non existe. Somos un dos poucos territorios que carecen dese servizo”, denunciou Néstor Rego durante a súa intervención nun acto que tivo como escenario a plataforma da estación e ao que, entre o numeroso público, asistiu o portavoz do BNG no Concello da Coruña, Francisco Jorquera.xoguete

“A implantación das cercanías é imprescindíbel para modernizar a mobilidade no país e para resolver problemas que atinxen nomeadamente as áreas metropolitanas”, remarcou Rego. “No caso da Coruña, sería a solución perfecta para que as imaxes dos recorrentes atascos nos accesos á cidade pasen á historia", enfatizou.

Rego e Jorquera

Que Galiza careza de cercanías é claramente unha discriminación que sofre o noso país. “Hai cidades e áreas urbanas, como a de Santander, que si teñen cercanías. A rexión que conforman A Coruña e Ferrol, cunha poboación de 650 mil persoas, non a teñen. Esa discriminación é intolerábel”, di Rego.

A marxinación de Galiza tradúcese en que o Estado orce 1.600 millóns de euros para modernizar o tren de proximidade e dese diñeiro "para o noso país non veña nin un só euro, porque antes de modernizar algo obviamente hai que crear ese algo”.

Rego avanza que a formación nacionalista vai continuar a traballar para o Estado “atender a nosa reclamación”. “É de xustiza termos un tren á altura das necesidades da poboación e á altura das esixencias do século XXI”, concluíu.