O BNG celebra que Correos tomase nota da iniciativa de Néstor Rego e restitúa o horario de tarde na oficina dos Rosais

correos
O BNG celebra que a empresa estatal Correos tomase nota da iniciativa do noso deputado no Congreso Néstor Rego e decidise restituír o horario de tarde na súa oficina número 6 da nosa cidade, orixinariamente sita no centro comercial de Os Rosais e que hai poucos días se trasladou á Avenida de Gran Canaria.

A iniciativa de Rego .un feixe de preguntas por escrito ao Goberno do Estado en que denunciaba a "drástica" redución horaria da oficina, que deixaba sen servizo de tarde a unha poboación de arredor de 35 mil persoa- foi rexistrada o pasado 29 de novembro e Correos informaba este luns da súa decisión.

A restitución do horario de tarde era a única saída que tiña a empresa para continuar a prestar un servizo público de calidade, tal e como defendía o BNG:

Temos tamén que parabenizar a veciñanza, a asociación veciñal Francisco Rodríguez Otero, por se ter mobilizado para conseguir a restitución deste servizo público.

Na súa iniciativa, Néstor Rego denunciaba que o recorte do servizo afectaba especialmente as persoas traballadoras que dificilmente poderían recoller avisos, notificacións ou certificados que recibisen en horario de mañá.