Só faltaría que logo dos beneficios por conta da cidadanía, Tranvías non renove parte da frota

Só faltaría que logo dos beneficios por conta da cidadanía, Tranvías non renove parte da frota

A Coruña, 23 de setembro de 2013.- O Grupo municipal do Bloque Nacionalista Galego sinala que logo dos beneficios líquidos, despois de impostos (segundo as contas económico-financeiras da Compañía de Tranvías correspondentes ao 2012), pola actividade propia da sociedade por un valor de 2.749.588,25 euros (a sociedade obtivo uns beneficios 4.665.166,06 euros) por conta da cidadanía, a través das subvencións municipais por máis de oito millóns e o incremento das tarifas, só faltaría que a empresa non renove parte da flota con oito novos buses urbanos, cando, ademais, a renovación é unha obriga legal derivada dos criterios de reparto e asignación das subvencións do Estado.

E é que como sinalou a primeiros do pasado mes de agosto o BNG, tras revelar as contas económico-financeiras da Compañía no ano 2012, a concesión do servizo urbano de autobús representa un auténtico desastre para o Concello da Coruña. As nacionalistas sinalaron no seu día que as cifras de negocio de Tranvías poñen de manifesto que o Concello subvencionou a Compañía de Tranvías con 8.043.915,22 euros, cantidade que representa o 36,66% sobre a cifra de negocios. Denunciaron que o déficit de explotación subvencionábel da empresa foi de 3.703.931,39 euros. Porén, o Concello transferiulle á empresa un total de 8.043.915,22 euros, é dicir 4.339.983,83 euros máis do que garantía o equilibrio económico-financeiro do servizo. E isto malia que o Concello da Coruña recibiu do Estado no 2012 só 1.423.688,18 euros en concepto de subvención ao transporte.

As nacionalistas teiman, máis unha vez, en que o Goberno local ten que revisar a concesión da Compañía de Tranvías (en base ao artigo 7.1 do Regulamento do Servizo de Transporte Urbano da Coruña) e, nomeadamente, a fórmula para o cálculo da tarifa (en base ao artigo 12.3 do Convenio regulador da concesión).

Só faltaría que logo dos beneficios por conta da cidadanía, Tranvías non renove parte da frota