FOI O QUE DEMANDOU AVIA VEIRA NA COMISIÓN DE EDUCACIÓN E CULTURA

Solucións estábeis, non parches, para as traballadoras das bibliotecas municipais de xestión privada!

Comisión Educación e Cultura
A Comisión de Educación e Cultura do Concello da Coruña reuniuse esta mañá para, entre outros asuntos, analizar a situación en que se atopan as bibliotecas municipais de xestión privada, despois de no pasado mes de xuño o cadro de persoal se ver obrigado a se mobilizar para reivindicar o pagamento dos seus salarios.

A Comisión foi convocada pola súa presidenta, a concelleira do BNG Avia Veira. “A información que nos transmitiu o Goberno Local é que están a traballar coa Asesoría Xurídica en varias frontes. Desde a imposición de penalidades á concesionaria até a elaboración de pregos para un novo contrato que inclúan cláusulas que impidan que se reproduzan os problemas sufridos polo persoal”, relata Avia Veira. “Dixéronnos que non volveron convocar as traballadoras a novas reunións porque non o queren facer até que dispoñan da información completa sobre o que pensan facer”, engade.

Desde o BNG “o que lle pedimos ao Goberno Local nesta reunión é que axilicen ao máximo todo o proceso” para tranquilizar o cadro de persoal, de modo a lles dar certezas de que non van volver ter problemas á hora de percibiren con regularidade as súas nóminas.

Veira criticou que o Goberno Local non mencionara o asunto da remunicipalización. “Hai que lembrar”, salienta, “que no Acordo de Investidura asinado polo PSdeG-PSOE en xuño de 2019 a forza que dá sustento ao Goberno de Inés Rey comprometeuse, no primeiro ano do mandato, a resolver a situación laboral das bibliotecarias, cun horizonte en que se situaba con claridade a unificación da rede a través da xestión directa”.

“Calquera cousa que non vaia nesa dirección serán simples parches ou solucións momentáneas”, concluíu Veira.