UNHA INICIATIVA DE MERCEDES QUEIXAS PARA O PLENO DO 11A

E a programación do Concello sobre o Día das Letras Galegas dedicado a Luísa Villalta? U-la?

Paseo Literario Luísa Villalta 4
Un momento do Paseo Literario tributo a Luísa Villalta organizado polo BNG para comemorar o Día Mundial da Poesía
Este Día das Letras 2024 non vai ser unha efeméride calquera: vai ser moi especial porque os actos institucionais da Real Academia Galega se irán realizar na nosa cidade e porque o acontecemento homenaxea unha veciña da nosa cidade, a escritora, poeta e música Luísa Villalta. Unha coruñesa que, resalta a nosa concelleira Mercedes Queixas, fixo da Coruña materia poética.

É por este motivo que o BNG, xa no Pleno de novembro de 2023, emprazou o Goberno Local a que elaborase unha programación “expansiva, diversa e dirixida a todos os públicos”, ben como tamén dialogada cos axentes sociais e culturais da cidade, para tornar 2024 no Ano Luísa Villalta.

“Mais desde novembro nada se soubo e aparentemente nada se fixo”, critica Mercedes Queixas, o que a leva a volverse interesar por esta cuestión -a través dun rogo escrito- no Pleno do vindeiro xoves 11 de abril.

“Estamos a pouco máis dun mes do Día das Letras e non imos parar até que o Goberno Local elabore unha programación á altura dunha figura tan extraordinaria como Luísa Villalta. Cómpre facer un recoñecemento do seu enorme contributo á cultura coruñesa e cómpre divulgar a súa obra e o seu pensamento entre toda a veciñanza”, conclúe.