UN ATEIGADO PALEXCO ACOLLEU A PRESENTACIÓN DA CANDIDATURA DO BLOQUE PARA O 28 DE MAIO

Jorquera afirma que o BNG vai a por todas e Pontón ve nel o alcalde que defenderá A Coruña ante a Xunta e o Estado

Jorquera 9M 8
O candidato do BNG á Alcaldía da Coruña, Francisco Jorquera, pediulle ás coruñesas e aos coruñeses que o próximo 28 de maio lle dean ao Bloque unha “oportunidade” para liderar o Goberno Local e para protagonizar o “cambio de rumbo” que a cidade necesita.

Jorquera pronunciouse nestes termos durante o acto de presentación da candidatura do BNG da Coruña ás eleccións municipais, realizado nun ateigado Hall de Proa de Palexco e que contou con música de cantareiros e co humor de Irene Medín e de Charly Char. O candidato nacionalista foi presentado pola portavoz nacional, Ana Pontón, como “o alcalde capaz de darlle á Coruña o impulso que a cidade precisa” e como o único rexedor “coas mans libres” para defender os intereses coruñeses diante da Xunta e diante do Estado.

“Nas vindeiras eleccións municipais, imos a por todas”, afirmou no limiar da súa intervención Jorquera, quen remarcou que o Bloque en ningún caso acepta “o rol de actor secundario” que PP e PSOE lle queren asigNar. “A nosa vocación non é ser outsiders. A nosa vocación é ser alternativa. Liderar esta cidade. E co voso apoio estou certo de que o imos conseguir”, subliñou.

Jorquera 9M
Jorquera, durante a súa intervención

O 28M a cidade ten diante de si tres opcións. Ou catro anos máis de continuismo e estancamento (PSOE) ou o retorno ao pasado (PP) ou o cambio de rumbo que defende e encarna o BNG. Un cambio de rumbo para liberar todas as potencialidades da Coruña. “O momento de facer realidade A Coruña que queremos é agora. E sinceramente estou convencido de que o BNG é quen está en condicións de asegurar ese cambio de rumbo”, dixo.

“Hai unha canción de John Lennon que se chama Give Peace a Chance. Dálle unha oportunidade á paz. Pois ben, eu dígovos a cada un de vós, dádelle unha oportunidade ao BNG!”, exclamou.

UNHA CIDADE PARA TRABALLAR E PARA VIVIR

E que cidade queremos? Pois unha cidade “para traballar e para vivir”. “Para traballar, porque A Coruña ten que recuperar impulso económico, ser o motor económico da Galiza e a grande capital do norte da Eurorexión Galiza-Norte de Portugal”, cun concello “que exerza un papel de liderado, de indutor dun proxecto de futuro, a partir da enerxía e da forza da sociedade coruñesa e a partir da aposta pola innovación, a investigación, a renovación, diversificacióN e revitalización do sector industrial e cun porto vivo que non abandone a pesca e fomente a economía azul”.

Jorquera 9M 7

Unha cidade que potencie a economía verde, “vencellada á posta en valor dos produtos de proximidade, dos produtos da terra” e que apoie decididamente o pequeno comercio, “porque o comercio local é unha fonte de riqueza e emprego”. “Termos un comercio local vizoso significa termos barrios vivos e seguros”, engadiu.

Unha cidade para traballar e unha cidade para vivir: “Non nos resignamos a que a xente nova teña que marchar vivir fóra porque non pode acceder a unha vivenda. Comprometémonos a facer da vivenda unha prioridade, incentivando que haxa máis oferta, actuando fiscalmente para fomentar que os pisos baleiros se poñan a disposición para o aluguer, apostando decididamente pola rehabilitación, regulando as vivendas de uso turístico e incrementando o parque de vivendas municipais para as ofertar en aluguer”.

Vivir é moito máis que residir, enfatizou Jorquera, así que queremos “unha cidade que sexa un modelo de calidade urbana e que poña as persoas no centro”. “E no BNG”, argüíu, “sabemos como facelo, con exemplos que hoxe son unha referencia internacional”.

Jorquera 9M 3

Ese modelo de calidade urbana “hai que estendelo aos barrios”. “Queremos pór os barrios no centro das políticas municipais”, salientou.

E unha cidade para vivir pasa por políticas de mobilidade que aposten polo uso do transporte público na Coruña e a escala metropolitana. “Non é sostíbel un modelo onde cada día entran na Coruña un número de vehículos que equivale ao parque móbil que xa hai na cidade. Cómpre mellorar o bus metropolitano, recuperar o transporte marítimo e termos servizos de proximidade ferroviarios”, acrecentou.

E unha cidade para vivir ten de ser unha cidade verde, “comprometida coa loita contra o cambio climático”. Un goberno nacionalista no Concello impulsaría a creación dun cinto verde con vistas a recuperar e a pór en valor a periferia da cidade central, renaturalizaría ámbitos da franxa costeira, crearía aneis verdes e, desde logo, no tratamento dos residuos impulsaría a redución, a reciclaxe e a reutilización, no horizonte de termos unha Coruña limpa.

Jorquera 9M 5

E unha cidade para vivir ten de ser unha cidade cohesionada socialmente “e comprometida na loita contra as desigualdades e calquera forma de exclusión. E  para iso é preciso termos un Goberno Local “que afortale os servizos públicos e as políticas sociais, apoie decididamente as entidades do terceiro sector e acabe coa diferenza entre barrios ricos e pobres”.

E A Coruña que queremos ten de ser tamén o “Faro cultural de Galiza”: os vimbios hainos, unha Coruña creativa en todos os eidos da cultura, o que fai falta é un Goberno Local que, a diferenza do actual, terme “das súas potencialidades”, remarcou.

“O ALCALDE QUE A CORUÑA NECESITA PARA SITUARSE Á VANGARDA DA GALIZA”

O cambio de rumbo teno que protagonizar un equipo, o do BNG, e, á fronte dese equipo, un alcalde, Francisco Jorquera. “Con todo o orgullo”, dixo na súa intervención Ana Pontón, “quero dicir que Paco é o alcalde que A Coruña necesita para se situar á vangarda de Galiza e para recuperar o pulso perdido”.

“Coñezo ben a Paco, sei da súa capacidade e sei que vai liderar o próximo goberno municipal cun único obxectivo: construír unha Coruña en grande, protagonista da Galiza que desexamos e que merecemos”, remarcou. “Esta cidade merece máis e o BNG está preparado para impulsar A Coruña a onde merece”, acrecentou a líder nacionalista.

Ana
A portavoz nacional, durante o seu discurso

Jorquera, destacou, ten algo máis que o fai único: “Será un alcalde coas mans libres para defender A Coruña ante o goberno da Xunta e ante o Goberno do Estado, sen estar preso do servilismo a Madrid”.

Candidato e equipo: “O BNG ten o mellor candidato, o mellor equipo e o mellor proxecto para lle dar á Coruña o impulso que precisa para conseguir unha cidade con máis dinamismo económico, social e cultural, con máis igualdade, oportunidades e calidade de vida. Unha cidade a favor da maioría social”, concluíu Pontón.

ORDE E TALENTO. CORAZÓN E RAZÓN

Pontón e Jorquera foron precedidos no uso da palabra por Nacho Siota, David Soto, Mercedes Queixas e Avia Veira, números 5, 4, 3 e 2 da candidatura do BNG. Unha lista que constitúe “un equipo sólido e solvente”, en palabras do candidato nacionalista. “Un equipo que achega Orde e Talento. Si, Orde e Talento. Con ese lema resumía o xenial Arsenio Iglesias as cualidades que tiña que ter un bon equipo de fútbol. Cualidades que reunía aquel equipo que todos lembramos e que se gañou, co seu bo facer, o apelativo de SuperDépor”.

“Mais non só achegamos orde e talento. A nosa candidatura achega tamén empatía, imaxinación, creatividade, ilusión e forza. Trazos necesarios para sermos a alternativa que A Coruña necesita”, dixo.

Orde e Talento, mais tamén Corazón e Razón: “Razón porque temos proxecto, ideas e capacidade. E corazón porque temos ilusión e forza para materializalas”, concluíu Jorquera.