UNHA MOCIÓN DE AVIA VEIRA NO PLENO DESTE 6F

Un aspecto dunha marcha de SOS Sanidade Pública
O BNG vai defender no pleno deste xoves 6 de febreiro unha moción para demandar o apoio do Concello á manifestación que convoca SOS Sanidade Pública este domingo en Compostela.
O BNG pide o apoio do Concello á manifestación de SOS Sanidade Pública

A iniciativa, que será defendida no Pleno pola concelleira Avia Veira, ten como propósito que o Goberno Local esixa da Xunta de Galiza unha mudanza radical da súa política en materia sanitaria. Así, o BNG pide que cese o desmantelamento de servizos, andares e camas nos “hospitais da nosa área” e que se revisen os “concertos cos hospitais e clínicas privadas”, ben como tamén que se tomen medidas para lograr a redución das listas de espera ou o fin da precariedade laboral.

Ao mesmo tempo, a moción demanda do Goberno Galego que poña en andamento planos de mellora da atención primaria, da saúde mental e de atención á saúde das mulleres.

“Presentamos esta iniciativa co obxectivo de animar as coruñesas e os coruñeses a participaren na manifestación deste domingo, unha mobilización coa que queremos censurar as políticas privatizadoras e de recortes da Xunta de Feijóo en materia de Sanidade”, afirma Avia Veira, quen denuncia a sistemática externalización de servizos públicos, a derivación de pacientes a hospitais privados, o fechamento de 300 camas no Abente e Lago, a eliminación de servizos como o Centro de Orientación Familiar do Ventorrillo ou a existencia de centros de saúde na nosa cidade sen a necesaria atención pediátrica.

“Este domingo temos que lle dicir alto e claro ao señor Feijóo que coa nosa saúde non se xoga, conclúe.