O BNG preocúpase polo afloramento de manifestacións neonazis na nosa cidade

Esvástica pintada enriba dun mural realizado por Galiza Nova, organización xuvenil do BNG
O BNG preocúpase polo afloramento de manifestacións neonazis na nosa cidade

A Coruña, 10 de maio de 2016.- O Bloque Nacionalista Galego presentará mañá unha solicitude de entrevista coa Delegación de Goberno co obxecto de tratar a recente situación que nas últimas datas se están a producir de visibilidade de manifestacións neonazis na Coruña.

O BNG solicitará unha entrevista coa Delegación do Goberno para tratar a recente situación de visibilidade de manifestacións neonazis na nosa cidade

Esvástica pintada enriba dun mural realizado por  Galiza Nova, organización xuvenil do BNG

As nacionalistas sinalan como moi alarmantes os episodios que están acontecendo nas últimas datas, destacándose o de maior gravidade o acontecido nesta fin de semana, na madrugada do sábado ao domingo pasados, cando un mozo da nosa cidade foi brutalmente agredido ao berro de "Arriba España", precisando posterior asistencia hospitalaria e cirúrxica debido aos golpes recibidos, tal e como veu reflectido en diversos medios de comunicación.

O Bloque salienta que non é a primeira vez que elementos de extrema dereita se deixan sentir na nosa cidade, pois en datas recentes apareceron pintadas desta ideoloxía boicoteando o mural que luce na Torre de Maratón en homenaxe ao seareiro deportivista Jimmy, asasinado por neonazis do Frente Atlético. E anteriormente, tamén, apareceran esvásticas e cruces célticas en diversos murais e paredes existentes na cidade.

As nacionalistas presentarán mañá o escrito de solicitude de entrevista co obxecto de abordar, entre outros temas, a brutal agresión sufrida por un mozo esta fin de semana ou as pintadas de esvásticas e de simboloxía neonazi aparecidas en distintos lugares da Coruña

Boicot ao mural en lembranza de Jimmy, seareiro do deportivo asasinado por neonazis do Frente Atlético

Para o BNG, pola gravidade do acontecido na madrugada do sábado ao domingo pasado, o "modus operandi", que o ataque puidera ser cometido cun obxecto contundente tipo “puño americano”, segundo algunhas información periodísticas, e que foi acompañado dun berro claramente connotado, toda lóxica conduce inequivocamente a pensar que foi cometido por unha persoa ou persoas de ideoloxía fascista.

É por isto que o Bloque, ante esta situación de visibilidade de manifestacións neonazis crecentes na nosa cidade, solicita manter unha xuntanza coa Delegación do Goberno a fin de abordar a situación.